Aktualności

17-05-2010Ruszył Konkurs Biuletynów Firmowych 2010!

„Nowe kategorie. Nowe wyróżnienia. Prestiżowa rywalizacja” to hasło 10. edycji Konkursu, w której mamy aż 10 zmian.

Po raz pierwszy można zgłaszać projekty jednorazowe, a biuletyny instytucji mają oddzielną kategorię. Jury powiększyło się o 5 osób.

Udział w Konkursie nadal jest bezpłatny.

– 10. edycja Konkursu jest wyjątkowym jubileuszem. Z tej okazji przygotowaliśmy nowe logo i ważne zmiany. Custom publishing to nie tylko magazyny firmowe, również projekty jednorazowe, postanowiliśmy więc włączyć tę kategorię do rywalizacji. Biuletyny instytucji dotychczas konkurowały z produkcjami koncernów, teraz będą miały odrębną kategorię. Wprowadziliśmy także wyróżnienie Infografika Roku, świadomi, jak wielkie znaczenie ma komunikacja wizualna – mówi Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agape i przewodniczący Jury Konkursu.

Dodatkowo wyróżnienie Zdjęcie Roku będzie przyznawane w trzech kategoriach: biuletyn wewnętrzny, biuletyn zewnętrzny i projekt jednorazowy, a nie – jak dotychczas – jedno w całym Konkursie.

Zmieniły się wagi poszczególnych kryteriów oceny we wszystkich kategoriach konkursowych, a uczestnicy będą mogli skorzystać z rozszerzonych pakietów doradczych: szczegółowych informacji statystycznych, analiz Jury i indywidualnych strategii rozwoju biuletynów w nowej ofercie cenowej.

Prace w tegorocznej edycji Konkursu oceni Jury w składzie:

• Małgorzata Markowska, Account Director Agencji Fleishman-Hillard;
• Dorota Chruściel-Dziekańska, Corporate&Brand PR Unit Head Agencji
   Alert Media;
• Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agencji Agape;
• Agnieszka Madej-Biernat, menedżer ds. kluczowych klientów
   Agencji Agape;
• dr Artur Krajewski, wykładowca ASP, malarz, grafik, rysownik;
• Dariusz Frączek, właściciel firmy poligraficznej TPD;
• Krzysztof Dębowski, dyrektor zarządzający SARE;
• Dariusz Majgier, fotograf, fotoreporter;
• Zuzanna Sandomierska-Moroz, grafik/operator DTP, infografik
   prasowy, Prószyński Media;
• Zofia Kościelna, redaktor prowadząca w Agencji Agape;
• Łukasz Lelonkiewicz, projektant wydawniczy, Wydawnictwo Przekrój;
• Agnieszka Szyfter, właściciel, Arts & Communication.

Końcowy termin nadsyłania prac do tegorocznej edycji to 22 czerwca.

Regulamin Konkursu i wszystkie informacje, niezbędne do zgłoszenia prac na Konkurs, znajdują się na poszczególnych podstronach w menu Konkursu na stronie: www.agape.com.pl
wstecz
Copyright © 2004-2016 tartaki.com.pl Wszystkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.